Že razmišljate o novoletno-božičnih poslovnih darilih? Ali spadate med tiste, ki se še niso niti prav poslovili od poletja? Velikokrat namreč slišimo, pa kaj norijo. Saj je komaj september. Ves čar praznikov bodo uničili. Seveda to zagotovo ni naš namen. Le v več kot 30-ih letih smo se naučili, da sta idealena meseca za naročilo novoletnih daril september in oktober. Preberite v našem blogu zakaj.
Poslovna ali promocijska darila se razlikujejo od klasičnih daril tako po namenu kakor po načinu obdarovanja. Že zaradi obsega jih je nemogoče podariti v kratkem času, zato se čas obdarovanja pomakne včasih tudi v november. Zato jih je treba načrtovati in nabaviti veliko prej kakor tista, ki jih podarite družini in prijateljem.
V mesecu oktobru je poleg celoletne, široke ponudbe poslovnih in promocijskih daril, na voljo tudi nova kolekcija, prilagojena posebej za to priložnost. Zaloge so polne, zato so vam na voljo tudi tista darila, ki so najbolj priljubljena, HIT sezone in najhitreje razprodana. Za vaše podjetje lahko izberete darilo, ki bo najboljše predstavljalo vašo blagovno znamko in takšno, ki jo bodo vaše ciljne javnosti najbolj vesele.
Si za svojo blagovno znamko želite popolnoma unikatno poslovno darilo, povsem po meri vaše blagovne znamke, TailorMADE promocijsko darilo po meri? Če boste darila naročili v oktobru, lahko svoji domišljiji prepustite prosto pot. Izpolnimo lahko (skoraj) vsako vašo zamisel in željo – še pravi čas. Kliknite za unikatna darila po meri vaše blagovne znamke. Tovrstna darila praviloma izdelujemo v tovarnah na vzhodu in sam proces izdelave traja vsaj mesec dni, zato je naročilo v oktobru skrajni rok.
Sistem izbire in naročila dobrih daril zahteva svoj čas. Najbolje je, da po pregledu spletne strani ali naših katalogov (mimogrede, tiskane kataloge si lahko na dom ali v pisarno brezplačno naročite tukaj) naredite ožji izbor daril, ki se vam zdijo dobra. V mislih imejte uporabnost – le to namreč obdarovanci pri darilih najbolj cenijo. Večina uporabnikov uporabna darila zadrži zase in jih ne podari naprej.
Večina podjetij ob koncu leta naroči dve vrsti novoletnih daril: poslovna darila, ki so višje vrednosti in so namenjene najboljšim strankam, partnerjem, zaposlenim in drugim deležnikom podjetja ter promocijska darila, ki so cenovno ugodnejša saj so namenjena širši javnosti podjetja (npr. vsem kupcem, strankam, potencialnim kupcem in strankam …).
Ko imate pripravljen ožji izbor, znotraj podjetja predebatirajte, katero bi za vaše podjetje bilo najboljše. Za nasvete in pomoč pri izboru so vam seveda z veseljem vedno na voljo tudi naši strokovnjaki, ki vam lahko s svojimi dolgoletnimi izkušnjami dobro svetujejo. Pri izbiri lahko pomagajo tudi vzorci daril, ki vam jih pošljemo. Tako se hitro prepričate o kakovosti izdelkov. In vse to lahko za vas izvedemo, če le imamo dovolj časa.
V zadnji fazi pa se je v množici tehnik, ki jih ponujamo za znamčenje izdelka, potrebno odločiti tudi o tem. Je najboljša izbira tisk, graviranje, vezenje …? Da boste v svoje naročilo daril zares prepričani, za vas izdelamo tudi osnutek ali celo vzorčne kose.
Ja, bo že res, da si je za vse dobro potrebno vzeti čas.
Pri načrtovanju daril, kot končni datum obdarovanja nikakor ne upoštevajte božiča ali novega leta. Poslovna in promocijska darila se podarjajo skozi celoten december ali celo že prej. Le tako lahko poslovna darila osebno predate najpomembnejšim deležnikom vašega podjetja. Tako se vam tudi ne bo moglo zgoditi, da bodo vaši partnerji prišli k vam s polnimi prtljažniki, vi pa ne boste imeli ničesar.
Če bodo poslovna in promocijska darila naročena in pravi čas pri vas, bo to v najbolj zaposlenem delu leta, ena obveznost manj. Prav tako se ne boste obremenjevali, če bodo prispela pravi čas za pomemben dogodek ali sestanek, če bodo dovolj kakovostna in če bodo željena darila sploh še na zalogi.
Tudi to v sodelovanju z nami ni nobena težava. V našem podjetju vam nudimo storitev dostave do vrat, za vsakega obdarovanca posebej. Tako se izognete dnevom ali tednom obiskov in tudi v časih, ko so stiki bolj ali manj onemogočeni, zlahka obdarite vaše kupce ali poslovne partnerje. Za vsa vprašanja na to temo so vam na voljo naši prodajni referenti.
Letošnji trendi novoletnih daril bodo zrcalili prefinjen okus in individualizirane želje prejemnikov. V ospredju bodo ekološki izdelki, ki ne le da so prijazni do okolja, temveč tudi izražajo skrb podjetij za trajnostni razvoj. Posebno pozornost bodo pritegnili izdelki iz recikliranih materialov, kot so nosilne torbe, pisarniški pripomočki in oblačila.
Drugi ključni trend bodo tehnološki gadgeti, ki olajšajo vsakdanje življenje. Pričakujte, da bodo priljubljene predvsem pametne ure, brezžične slušalke, power bank-i in personalizirani, unikatno oblikovani USB ključki. Te izdelke odlikuje funkcionalnost, zato jih prejemniki še posebej cenijo.
Poleg teh bodo zelo iskane tudi kulturne izkušnje. Darilni boni za obisk teatra, koncerta ali umetniške razstave ponujajo edinstvene doživetje, ki obogatijo duha in kulturo. Ta trend kaže na željo po bogatitvi osebnih izkušenj in ustvarjanju trajnih spominov.
Pri izbiri daril je osebni pristop bistven. Personalizacija daril, bodisi z graviranjem imena ali posebnim sporočilom, dodaja unikaten pečat in poudarja individualnost obdarovanca.
Zaključek leta je čas, da pogledamo in proslavimo vse uspehe preteklega leta ter naredimo cilje za prihodnje. Lepo darilo ali manjša pozornost je priložnost, da se vsem, ki so bili ali bodo del vaše poti zahvalite in jim pokažete, da jih cenite. S tem boste okrepili vaše vezi in njihovo pripadnost vaši blagovni znamke.
Nenazadnje bodo vaša darila v povprečju obdržali 6,6 meseca, kar pomeni, da se bodo z vašo znamko srečevali vsak dan in tudi širili njeno prepoznavnost. S poslovnimi in promocijskimi darili boste lažje dosegli še tako visoke cilje vašega podjetja, tudi v naslednjem letu, vsaj kar se povečanju prepoznavnosti in večje prodaje tiče. Poslovna in promocijska darila so ena najcenejših oblik oglaševanja.
NE POZABITE!!! Poslovna in promocijska darila niso strošek, temveč investicija, ki se zagotovo povrne!
Zanimivi blogi na podobno temo so tudi:
So Old Fashion poslovna darila res preteklost?
8 pogostih napak pri naročanju poslovnih daril
Promocijska darila ali poslovna darila? Kakšna je razlika in katera so primerna za vas?
Ali izkoriščate velik potencial poslovnih in promocijskih daril?
7 razlogov zakaj mora podjetje imeti promocijska darila